dinsdag 14 januari 2014

Terug naar de roots


Hoi allemaal,

aanvankelijk dacht ik dat ik met Engelse teksten meer publiek zou bereiken, maar eigenlijk voel ik meer en meer aan dat ik beter in mijn eigen moedertaal zou schrijven. Daarom heb ik besloten om voortaan Nederlandse posts te publiceren (of Vlaams-Nederlands). Alleen voor reisverhalen zal ik soms een uitzondering maken, omdat ik deze graag deel met reisgenoten, die vaak uit andere landen komen.

Ik ga minder kortverhalen publiceren, maar vooral korte berichten posten over mijn passies en andere dingen die mij bezighouden en waarde geven aan mijn jonge leven, zoals (eco)feminisme, ecologie, film, literatuur, filosofie, intercultureel dialoog en reizen, en mijn zoektocht naar een identiteit in deze ingewikkelde wereld vol sociale media en andere duizenden prikkels, waarbij ik probeer dromen, waarden en een carrière te kunnen samen smelten, en hoe al deze begrippen, van natuur, groei, feminisme en kunst elkaar kunnen helpen en versterken.  

Mijn voornaamste doel, namelijk stereotypen breken en taboes doorbreken, zodat kans voor meer begrip en dialoog gecreëerd kan worden, behoud ik echter nog, omdat dit een grote waarde is die ik heel diep in mijn hart en hersenen koester.

Bij deze aanpassing ga ik ook nieuwe tags, of labels, creëren.
* Kunst: Film, schrijven, gedichten, literatuur, schilderijen...
* Feminisme: blogs over ecofeminisme, rol van vrouwen in de maatschappij, trends, schoonheid...
* Natuur: ecologie, ecologische filosofie, paganisme, kruidenkunde, esthetische en spirituele ervaringen vanuit en in de natuur
* Intercultureel: reisverhalen, ideeën over intercultureel dialoog
* Groei: mijn persoonlijke groei, verhalen, en hoe ik opkijk naar de toekomst, en de trends


Ik ga mijn best doen om berichten te publiceren waarbij meerdere labels kunnen passen, om het verband tussen deze dingen te tonen, aangezien ik geloof dat alles met elkaar verbonden is.

Veel leesplezier (en vooral nadenkplezier)!  Ik wens jullie allemaal heldere sterren die elke nacht voor jullie heerlijk mooi verlichten, zodat jullie verre (innerlijke) reizen kunnen maken en dingen ontdekken die jullie anders nooit zouden zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten