maandag 27 januari 2014

drie creatieve vrouwen, een huis


Over enkele dagen wonen mijn nicht, haar 1,5jarig engeltje en ik samen. We weten nog niet hoe lang, maar ik kijk er al enorm naar uit. Terwijl de jongste "woman in tha house" zal opfleuren met haar nieuwste woordjes en haar fluitgezang (sinds wanneer kunnen peuters fluiten?), hoop ik mijn passie voor reizen en film nog meer naar het professionele te brengen. Ook mijn nicht heeft een zeer creatieve periode, die ik volop aanmoedig. Haar droom is om in Lier ook een koffiebar/vintagekledingzaak/fotografiestudio te openen. Ja, net zoals zij is ze ook een slashie. Intussen is ze ook een blog gestart over haar interesses: fotografie, gezondheid, lifestyle en mode. 

Ze wil het mooiste uit elke vrouw (en man) halen, door hen met raad bij te staan hoe zij zich het beste kunnen kleden, wat kunnen eten... maar ze vergeet ook zeker niet dat jezelf verwennen ook het allerbeste naar je boven haalt. Zelf geeft mijn nicht toe dat ze zich goed in Italië heeft laten verwennen, zoals die schrijfster van "eat, pray, love", of Julia Roberts in de gelijknamige film. Zeker in deze tijd vergeten we soms wel eens tijd voor ons zelf te maken, is het belangrijk om tijd te maken om ons te verwennen. 

Daarom maakt ze deze blog zo dat het helemaal over jou gaat! 


http://letstalkaboutyouand.blogspot.be

Deze week legt ze uit dat uit "al die vrouwen die hier op aarde rondlopen, we 7 verschillend lichaamstypes kunnen onderscheiden... Wanneer je weet onder welk lichaamstype jij valt, kan je je leren kleden naar jouw lichaamstype en zo haal jij het beste uit jouw lichaam naar voren!" 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten